zondag 11 september 2016

Enkelel belangrijke weetjes!

Volgende week van maandag 13 september tot vrijdag 16 september werken we rond het
 "thema kleuren"
Alles i.v.m. dit thema is meer dan welkom! Ik denk bijvoorbeeld aan:
  • boekjes rond kleuren
  • gekleurde lintjes, doosjes, sjaaltjes,...
  • gekleurde knuffels
  • ....
Gelieve alles te voorzien van een naam.



Van maandag 19 september tot vrijdag 23 september zullen we ons thema kleuren even onderbreken voor het thema "Verkeer" omdat het de week van de mobiliteit is.
Alles i.v.m. met dit thema mag meegebracht worden naar de klas.

  • we komen naar school met een fluojasje
  • we mogen onze fiets vrolijk opsmukken
  • we kunnen fietsbellen, fietstoeters meebrengen naar de klas
  • verhaaltjes rond het verkeer 
  • auto's, automat
  • fietshelmen
  • reflectoren
  • .....
Wat brengen we mee naar de klas tegen vrijdag 16 september?
Een oude T-shirt van uw kleuter waar we mogen op schilderen; om het even welke kleur. Bedankt!

Van maandag 26 september tot donderdag 29 september zullen we nog even verder werken aan ons thema kleuren.


Op vrijdag 30 september is het sportdag! Verdere info volgt nog

Op donderdag 15 september zal ik niet aanwezig zijn wegens operatie van mijn zoon. De kleuters zullen die dag in een ander klasje spelen.

Van maandag 17 oktober tot na de herfstvakantie zal ik even afwezig zijn wegens operatie van mijn been. Voor deze periode zullen de kleuters een vervangjuf krijgen. 

Groetjes, juf Natalie