vrijdag 15 januari 2016

Jarigen van de maand januari

In deze maand mogen we 4 jarigen vieren. Onze eerste jarige was MAURO. Hij werd vrijdag 3 jaar!
Hiep hiep hoera voor Mauro! We zongen uit volle borst tal van verjaardagsliedjes!


Mauro trakteerde ons met lekker cupcakes! Jammie, jammie! Dank u Mauro.

  
Als klascadeau had Mauro aan onze verkleedkoffer gedacht, waarvoor mijn dank!
Hij had een werkhelm en een echt werkmans pak voor ons mee! Deze kende al veel succes! Vanaf nu heb ik mijn eigen werkman in de klas. Ik zal dus geen beroep meer moeten doen op Eric en Boudewijn!!!! (werkmannen van de school)





Maandag was het de beurt aan Berke!
HIEP HIEP HOERA VOOR BERKE!!!!!


Berke trakteerde ons op lekkere cakjes versierd met een marsepeinen cars auto! Dat was heerlijk!!!!!
Voor al zijn vriendjes had hij nog een zakje vol met snoepgoed meegebracht waar we thuis konden van genieten.



Maandag 18 januari zongen we uit volle borst voor ons Suzan!
Suzan werd 3 jaar!!!! Hiep hiep hoera!!!!!! 



Suzan trakteerde ons op een lekkere chocoladecake! Dank u Suzan! Het heeft gesmaakt!!!!


Als klascadeau heeft ons Suzan aan onze verkleedkoffer gedacht! Deze werd aangevuld met een politiekostuum en elfenpakje! Super!!!! De vriendjes waren er echt blij mee en dit kunnen jullie zien op de foto's. Dank u van ons allemaal!





Mijn fotomodellen!!!!


Zit het goed juf?????