zondag 15 februari 2015

Carnavalfeest 2015!!!!

Ons thema "ik maak me mooi" werd afgesloten met een spetterend carnavalfeest!
Iedereen kwam verkleed naar school en bracht iets lekkers mee voor onze feesttafel!





We begonnen deze dag met een modeschow! Alle kleuters mochten aan elkaar laten zien hoe mooi ze waren. Op vrolijke melodietjes konden ze over de catwalk stappen, dansen, springen,.....










Tijdens de speeltijd hebben de juffen de feesttafel klaar gezet! Er waren zoveel lekker dingen mee gebracht waarvoor nogmaals onze dank!
De kleuters hebben echt gesmuld, er werden niet veel patatjes en boterhammetjes meer gegeten die middag! Maar ja, het is maar één keer per jaar carnaval hé!










De kleuters hebben er echt van genoten! En smullen maar.......























En dan was het tijd om ........ te gaan dansen!!!!!!!!






En toen gebeurde het!!!! Mijn fototoestel was helemaal plat!
Ik heb jammer genoeg niet zoveel foto's van het dansfeest, maar aangezien we klas doorbrekend werkten, kunnen jullie misschien nog wat kiekjes oppikken op de klasblog van juf Wies en juf Katrien!
 
Ik denk dat iedereen heel moe was van al dat feesten! 's Middags hebben we dan ook even van het zonnetje genoten, een beetje energie op doen!
Geniet maar even van de rust vriendjes want na de vakantie vliegen we er terug in met ons thema
"de brandweer"
Tot binnenkort!!!!